En mammas vardagsliv

Alla inlägg under oktober 2009

Av Iza - 1 oktober 2009 22:46

Usch, så här länge har jag inte varit uppe på lääänge känns det som,

idag har jag, och håll i er för detta är mycket: städat köket, lite i sovrummet,

varit nere och handlat, varit hos pappa, nere och handlat igen, lagat mat, bakat äppelpaj,

bakat sockerkaka, fixat disken, busat med filip, sjungit med filip, ordnat med

resterande månads ekonomi!

 


Ja herre gud vad jag har hunnit med mycket idag, blir ju helt matt bara av att tänka på det!

 


Imorgon ska vi köra in till stan och hämta mitt nya id-kort på polisstationen! Gött! Det har jag väntat på!

Och OM vädret tillåter så ska jag måla lite hos pappa, och moster mysan skulle låna Filip lite.

 


Imorgon kväll blir det väl idol som vanligt, en hel del mys hoppas jag på!


JAG ÄLSKAR FREDAGAR NU NÄR JIMMY ÄR HEMMA!


Kyss


 


Jag saknar verkligen fotbollstränarrollen, blir helt varm i kroppen, och sjukt glad när jag tänker på alla

sjukt roliga stunder jag hade med töserna, hur enkelt livet var då och man verkligen såg fram emot

att stå ute på fotbollsplanen i flera timmar i regn och rusk! Bara för att få se töserna stoja och stimma,

skoja och tramsa, och definitivt jäklas med mig! Hua mig vad tiden går fort!

16 år, och jag 23, dom på gymnasiet och jag som mamma!


You took my hand, you showed me how

You promised me you'd be around

Uh huh, that's right

I took your words and I believed

In everything you said to me

Yeah huh, that's right

If someone said three years from now

You'd be long gone

I'd stand up and punch them out

?Cause they're all wrong

I know better

Cause you said forever

And ever, who knew?

Remember when we were such fools

And so convinced and just too cool

Oh no, no no

I wish I could touch you again

I wish I could still call you a friend

I'd give anything

When someone said count your blessings now

For they're long gone

I guess I just didn't know how

I was all wrong

But they knew better

Still you said forever and ever

Who knew? Yeah yeah



skratt babyboom mysan på soffan filip på morfars mage

filip filip i soffan lillen lilla grodan my och elin bumbustol gåstolen filip igen bus med mormor moster my framme vid dopfunten! filip sover hos mamma vi på gående fot jättehallon glader i hoppgungan filip i soffan och glad fin kossa mm och filip kundkorg är kul michelingubben gott med morot filip i havet alla barnen kompis gott med mossa bus med micke happy baby vårt fina hjärta moster m och filip gammlemormor flyger skönt att bada! fin i skjorta glad kille potatoe filip i bilen till farfar lillebror och jag i jukeboxen lillebror i bilen filip2


delar av året i bilder!


puss å kraum godnatt!


Presentation


Hej!
Är en mamma på 24 år som skriver för att få ur sig sina tankar, sina känslor och allt annat som man inte "får" eller bör säga! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards