En mammas vardagsliv

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

Många tårar, nu och då, för alltid!

Av Iza - 30 augusti 2010 21:45

Det finns vissa låtar som jag numera har väldigt svårt för, särskilt den första tiden efter Roberts begravning så rann tårarna kopiöst mycket när man hörde Tryggarekan ingen vara och/eller A wither shade of pale


Och nu efter Niklas begravning blir det svårt att höra I love Rock n Roll av Joan Jett, och om jag inte har fel för mig så spelades även Av längtan till dig


Av längtan till dig är en av de finaste svenska låtarna tycker jag, hade tänkt att den skulle spelas när vi gifte oss men det hoppas vi över lite snyggt just nu!


I en evighet levde jag som om du inte fanns.
I alla drömmar var du ändå nära, så underbart nära.
Och jag trodde jag fann dig, men du va nån annanstans.
Och varje gång jag funnit nån så såg jag att drömmen inte va sann.

Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig,
för jag trodde att du fanns och väntade mig.
Ja, alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött,
för att möta den vackraste mänska jag nånsin mött.
 


Nu går vi till lite roligare saker, detta var Filips roliga reaktion på en get idag!

Egentligen skulle jag filma geten som hostade för det lät så otroligt roligt, men istället fick vi en liten snutt med Filip som tönnar sig, och sådär låter han ofta om dagarna! Håll till godo Elin!




Glöm inte ljudet!


Puss å kram skumbanan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Iza - 11 januari 2011 10:55

Krånglar till det lite för er igen... men nu försöker jag blogga på   www.izarosen.blogspot.com ...

Av Iza - 10 januari 2011 14:45

Just nu finns det inte sååå mycket bloggintresse, tycker hellre synd om mig själv! ;)   Jag är såååå fruktansvärt trött hela tiden, har jobbat rätt så mycket, helgerna har varit jobbiga, lillan har varit hemma så datorn har inte varit så lockande...

Av Iza - 23 december 2010 16:07

Nej fan, helvete det är ju julafton imorgon! Vad hände där liksom??   Jajja förra helgen bestod av jobb, jobb och jobb, lillan har äntligen kommit hem och det pluggas en del, beklagar mig över min trötthet eftersom jag knappt orkar göra något med...

Av Iza - 15 december 2010 08:22

Tomorrow, tomorrow!   Idag är jag så fruktansvärt trött, och hungrig, jag är så jävla vrålhungrig på morgonen så det är inte klokt, men likförbaskat kan jag INTE äta, var under filips graviditet väldigt torr i munnen och likaså nu, innan gravidit...

Av Iza - 14 december 2010 16:15


YES BOX!! Ni läste rätt!   2 dagar sedan sitter man och bölar som en tok! Lillan kommer på torsdag! Som man har längtat och väntat och det har verkat vara en evighet till dess!       Idag blir det smaskens pyttipanna! Stekt potatis, pr...

Presentation


Hej!
Är en mamma på 24 år som skriver för att få ur sig sina tankar, sina känslor och allt annat som man inte "får" eller bör säga! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards