En mammas vardagsliv

Direktlänk till inlägg 27 december 2009

Dan efter annandagen!

Av Iza - 27 december 2009 07:31

Lillejulafton spenderades hos jimmys pappa i trelleborg, där var också  jimmys pappas fru och hennes barn med respektive! En lekkamrat till filip på  dryga 2 år!

Jättemysigt! Filip fick en bobby car av farfar! =) Den var superpopulär här hemma på julafton!


     

Filip låg och sov på golvet med deras hund Ida!


Julaftonen blev lite stressig men ändå så underbart mysig! Vi var hemma hos pappa i år! Tyvärr så hade filip sovit lite dåligt på förmiddagen så han var inte riktigt på G men han hade roligt ändå!

Jag sa till farmor att det är nu man vet att man är vuxen när man står och fixar julmaten istället för att titta på kalle anka! hehe!


 


Revben är GOTT!


 

     


Filip tyckte att tomten var lite läskig!


 

På juldagen var vi hemma och åt kycklingsallad, som ett litet avbrott i all julmat! Riktigt gott! Daniel och sofi var här och åt och så spelade vi lite Buzz!


På annandagen bar det av till malmö, där revbensmiddag hos farmor/svärmor yvonne är tradition! Dukningen blev i hallen för vi fick inte plats i köket! Filips farbror och kusiner var också där! Och det kan man ju säga att dom tre ungarna vet hur man busar! Inte en lugn stund! Dom har så roligt alla 3! Och ännu bättre blir det väll typ till sommaren!

Det kommer in bilder imorgon!


Idag ska vi mysa med moster Lotta och kusin rickard! Ska bli riktigt kul! =)


Avslutar med bilder på filip som häjlper mig i köket! =)

   

Det är kul att både diska och baka! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Iza - 11 januari 2011 10:55

Krånglar till det lite för er igen... men nu försöker jag blogga på   www.izarosen.blogspot.com ...

Av Iza - 10 januari 2011 14:45

Just nu finns det inte sååå mycket bloggintresse, tycker hellre synd om mig själv! ;)   Jag är såååå fruktansvärt trött hela tiden, har jobbat rätt så mycket, helgerna har varit jobbiga, lillan har varit hemma så datorn har inte varit så lockande...

Av Iza - 23 december 2010 16:07

Nej fan, helvete det är ju julafton imorgon! Vad hände där liksom??   Jajja förra helgen bestod av jobb, jobb och jobb, lillan har äntligen kommit hem och det pluggas en del, beklagar mig över min trötthet eftersom jag knappt orkar göra något med...

Av Iza - 15 december 2010 08:22

Tomorrow, tomorrow!   Idag är jag så fruktansvärt trött, och hungrig, jag är så jävla vrålhungrig på morgonen så det är inte klokt, men likförbaskat kan jag INTE äta, var under filips graviditet väldigt torr i munnen och likaså nu, innan gravidit...

Av Iza - 14 december 2010 16:15


YES BOX!! Ni läste rätt!   2 dagar sedan sitter man och bölar som en tok! Lillan kommer på torsdag! Som man har längtat och väntat och det har verkat vara en evighet till dess!       Idag blir det smaskens pyttipanna! Stekt potatis, pr...

Presentation


Hej!
Är en mamma på 24 år som skriver för att få ur sig sina tankar, sina känslor och allt annat som man inte "får" eller bör säga! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards