En mammas vardagsliv

Direktlänk till inlägg 16 november 2009

fredagen den 13:e

Av Iza - 16 november 2009 06:33

En liten otursdag för vår lilla guldklimp!!! Han dönad ner för sängen kl 5 på morgonen

vilket resulterade i ett jättebråk mellan mig och hans kära pappa!

Jag gick i alla fall hem till mamma och sen till marie och åt en supersmarrig banakaka!


Sen på kvällen satt vi bara här och tittade på idol!

Och i lördags var vi hos svågern på fest!

Födelsedagsfest med en hel bunke ungar och en hel bunke vuxna!


Söndagkvällen spenderades hos mamma med söndagsmiddag! Lillfisen var helt galen i älgfärsbiffarna!!

Han tyckte det var så gott!

Och äntligen har mamma filipsäkrat lägenheten! Vilket var på tiden,

det enda som är i farozonen nu är kattens mat och vatten!


Vi hann med att städa av hela sovrummet igår, det bars ut en hel del kassar med för små kläder och några kartonger!

Så nu är vårt sovrum helt underbart, satte upp fina gardiner som jag fått av farmor,

två växter till står nu i fönstret och det är så mysigt!


Svaret för dom förra ögonen är:

 


EN AV MAMMAS FAVORITER: RICK SPRINGFIELD!

Har för mig att han har gjort jessies girl. en jättebra låt! Rätta mig om jag har fel!


Det blir inga ögon idag utan istället ett MYSTISKT MOTIV:


 


Så gott folk, KEEP ON GUESSING!


Och här kommer lite bilder från helgen och förra veckan!


 

             



Idag blir det en sväng till kyrkan för lite café och sångstund,

vilket filip tycker är lika roligt varje gång!

Han klappar och sjunger med och stojar och stimmar med dom andra barnen!


Sen ska jag till barnmorskan ikväll för cellprovtagning!

Man får hålla tummarna för att det inte visar något,

man har ju ändå tanken i huvudet att något ska vara fel!

Tanken på att få cancer eller något och därmed kanske

missa filips uppväxt gör mig helt grågrön alltså!

Man tänker ju ofta att det där händer inte mig!

Och rätt som det är står man där och har fått sig en käftsmäll!


Jajja adios, dags att dricka lite mer kaffe


medans lillen sover igen!

 
 
Ingen bild

mams

16 november 2009 09:04

den där bilden har du väl haft förut? var det inte en glasdörr hemma hos moster L? chansar på det! kram mams

 
My

My

16 november 2009 10:58

Ja, den där har du haft förr så den va inte svår. Glasdörren hos moster L! höhöhö! ;)

http://myssel.blogg.se

 
Ingen bild

Majki

17 november 2009 15:45

Iza izaiza:D den mytiska bilden har du använt redan innan:P den är längst ner i din blogg också:P så inte så svår gissat:P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Iza - 11 januari 2011 10:55

Krånglar till det lite för er igen... men nu försöker jag blogga på   www.izarosen.blogspot.com ...

Av Iza - 10 januari 2011 14:45

Just nu finns det inte sååå mycket bloggintresse, tycker hellre synd om mig själv! ;)   Jag är såååå fruktansvärt trött hela tiden, har jobbat rätt så mycket, helgerna har varit jobbiga, lillan har varit hemma så datorn har inte varit så lockande...

Av Iza - 23 december 2010 16:07

Nej fan, helvete det är ju julafton imorgon! Vad hände där liksom??   Jajja förra helgen bestod av jobb, jobb och jobb, lillan har äntligen kommit hem och det pluggas en del, beklagar mig över min trötthet eftersom jag knappt orkar göra något med...

Av Iza - 15 december 2010 08:22

Tomorrow, tomorrow!   Idag är jag så fruktansvärt trött, och hungrig, jag är så jävla vrålhungrig på morgonen så det är inte klokt, men likförbaskat kan jag INTE äta, var under filips graviditet väldigt torr i munnen och likaså nu, innan gravidit...

Av Iza - 14 december 2010 16:15


YES BOX!! Ni läste rätt!   2 dagar sedan sitter man och bölar som en tok! Lillan kommer på torsdag! Som man har längtat och väntat och det har verkat vara en evighet till dess!       Idag blir det smaskens pyttipanna! Stekt potatis, pr...

Presentation


Hej!
Är en mamma på 24 år som skriver för att få ur sig sina tankar, sina känslor och allt annat som man inte "får" eller bör säga! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards