En mammas vardagsliv

Direktlänk till inlägg 12 november 2009

Vaccinering!

Av Iza - 12 november 2009 07:22

Jag har bestämt mig för att gå och ta den förbannade sprutan, blir jag sjuk så blir jag sjuk, men det är säkert bättre det än att få influensan! Idag är det ju torsdag så om jag skulle bli kass så är ju jimmy hemma imorgon!


Efter att jag har tagit den och jimmy har tagit den så ska vi besluta om filip ska få den också, om det nu blir bestämt att barn över 6 månader får den! Vi får väl väga för och nackdelar! Jag kan ju säga att jag vill inte att filip ska bli sjuk igen, Nu har han varit frisk i en HEL vecka! Det är f*n första gången på 3 månader!


Rätt svar på de förra ögonen hade mamsen och Moster L!!!

JUDE LAW


 


En riktig skönhet!!!


Igårkväll var det dags för den första träningen för veberöds aifs blivande damlag, och fyy vad kul vi hade det!

Massa gamla spelare som inte spelat på hur länge som helst! Och så några yngre!

Man kan ju inte namnet på dom yngre tjejerna men det lärman väl sig!

Jag är så glad att styrelsen accepterade att 16-åringarna ska dubbla! Och gud vad kul det var!

Hoppas att det blir så varje träning! Vi var 12 st, och sätter man ihopa 12 tjejer, med mycket spring i benen, mycket att tjattra om,


VAD FÅR MAN DÅ?


jo ett helt gäng okoncentrerade, fnissande, tramsande tjejer! Alltså en typisk första träning!

Tränaren som inte har tränat tjejer innan såg lite smått förtvivlad ut emellanåt! Men det blir väl bättre!

Trodde att jag skulle vara äldst men det dök upp en tjej som är 2 år äldre tror jag! =)


DAGENS ÖGON ÄR:


 


Jag tror att mamma och moster Lotta kanske kan dessa, men inte många andra! Ledtråden är

en ungdomsidol för den lite äldre gruppen! han var nog som populärast på tidigt 80-tal tror jag!


Nej nu får jag ha lite kvalitetstid med sonen som nästan river hela huset, och lite mer kaffe!!!


Adios Amigos!

 
 
Ingen bild

mams

12 november 2009 16:08

Rick Springfield! tror jag trala la la la la!
om jag inte kommer på nåt annat förstås!

 
Ingen bild

Moster L

12 november 2009 19:09

Ja du , stora syster du har nog rätt. Tänkte först på Niklas Whalgren.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Iza - 11 januari 2011 10:55

Krånglar till det lite för er igen... men nu försöker jag blogga på   www.izarosen.blogspot.com ...

Av Iza - 10 januari 2011 14:45

Just nu finns det inte sååå mycket bloggintresse, tycker hellre synd om mig själv! ;)   Jag är såååå fruktansvärt trött hela tiden, har jobbat rätt så mycket, helgerna har varit jobbiga, lillan har varit hemma så datorn har inte varit så lockande...

Av Iza - 23 december 2010 16:07

Nej fan, helvete det är ju julafton imorgon! Vad hände där liksom??   Jajja förra helgen bestod av jobb, jobb och jobb, lillan har äntligen kommit hem och det pluggas en del, beklagar mig över min trötthet eftersom jag knappt orkar göra något med...

Av Iza - 15 december 2010 08:22

Tomorrow, tomorrow!   Idag är jag så fruktansvärt trött, och hungrig, jag är så jävla vrålhungrig på morgonen så det är inte klokt, men likförbaskat kan jag INTE äta, var under filips graviditet väldigt torr i munnen och likaså nu, innan gravidit...

Av Iza - 14 december 2010 16:15


YES BOX!! Ni läste rätt!   2 dagar sedan sitter man och bölar som en tok! Lillan kommer på torsdag! Som man har längtat och väntat och det har verkat vara en evighet till dess!       Idag blir det smaskens pyttipanna! Stekt potatis, pr...

Presentation


Hej!
Är en mamma på 24 år som skriver för att få ur sig sina tankar, sina känslor och allt annat som man inte "får" eller bör säga! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards