En mammas vardagsliv

Direktlänk till inlägg 5 november 2009

Hösten har kommit på riktigt!

Av Iza - 5 november 2009 07:55


Igår kom det lite snö, det blåste som fasiken också så det var inte jättekul att promenera!

Imorse (04.30) vaknade lillen, blä säger jag bara, låg dock kvar i sängen en timme ungefär,

men när jag kom upp och ut sen så låg det lite vitt på marken! Visserligen bara på gräset men ändå!

DET VAR VITT!

Gårdagens mystiska motiv var moster lottas dörr med glas!

  Men seriöst folk BÖRJA GISSA!Cool

Har också fått besked om att det blir ett damlag i veberöd! Yay! Alltså tyckte styrelsen att

det var ok att "töserna" dubblerar! Kanon kul! Så nästa onsdag blir det första träningen!

Ohh jag längtar redan!

Och ny förbundskapten i landslaget har vi också fått. Får nog gå ner till pappa ikväll och diskutera

lite fotboll med honom! Hehe! Får se om tiden räcker till!

Idag ska ni gissa på vems ögon detta är:

INTE SÅ SVÅRT VÄL?

Igår hade jimmy och jag 4-års dag! Den blev inte riktigt som vi tänkt oss men man får väl vänja sig.

Inget blir som man tänkt när man har en liten son som är en riktig huligan!




JAG ÄLSKAR:


SNÖ


HÖST


GULA LÖV


RÖDA LÖV


STORMAR


MOSSA


RÖDA BÄR


TÄNDA LJUS


FAMILJEMYS


ADVENT


JULSÅNGER


JULEN


JULMAT


MÖRKER




 
 
My

My

5 november 2009 11:04

Det är Angelina Jolie.

http://myssel.blogg.se

 
Ingen bild

Elin

5 november 2009 12:58

ANGELINA JOLIE!

 
Ingen bild

moster L

5 november 2009 13:14

Hahaha, jag o Rickard trodde det va vatten i en låg damm hos Kent! Har ingen aning vems ögon men jisses va gröna di är!!!

 
Emma K

Emma K

5 november 2009 15:51

jag säger också Angelina Jolie

http://emmaak.blogg.se

 
Ingen bild

iza

5 november 2009 17:01

hahah ni e för roliga lotta! :p hur kan man missa att det är ett par ögon?!?!?! :p

 
Ingen bild

moster L

5 november 2009 19:10

Ja, jag mena förra gissningen!!!!!!! Detta ser jag ju att det är ett par ögon, riktigt så snurrig är jag inte!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Iza - 11 januari 2011 10:55

Krånglar till det lite för er igen... men nu försöker jag blogga på   www.izarosen.blogspot.com ...

Av Iza - 10 januari 2011 14:45

Just nu finns det inte sååå mycket bloggintresse, tycker hellre synd om mig själv! ;)   Jag är såååå fruktansvärt trött hela tiden, har jobbat rätt så mycket, helgerna har varit jobbiga, lillan har varit hemma så datorn har inte varit så lockande...

Av Iza - 23 december 2010 16:07

Nej fan, helvete det är ju julafton imorgon! Vad hände där liksom??   Jajja förra helgen bestod av jobb, jobb och jobb, lillan har äntligen kommit hem och det pluggas en del, beklagar mig över min trötthet eftersom jag knappt orkar göra något med...

Av Iza - 15 december 2010 08:22

Tomorrow, tomorrow!   Idag är jag så fruktansvärt trött, och hungrig, jag är så jävla vrålhungrig på morgonen så det är inte klokt, men likförbaskat kan jag INTE äta, var under filips graviditet väldigt torr i munnen och likaså nu, innan gravidit...

Av Iza - 14 december 2010 16:15


YES BOX!! Ni läste rätt!   2 dagar sedan sitter man och bölar som en tok! Lillan kommer på torsdag! Som man har längtat och väntat och det har verkat vara en evighet till dess!       Idag blir det smaskens pyttipanna! Stekt potatis, pr...

Presentation


Hej!
Är en mamma på 24 år som skriver för att få ur sig sina tankar, sina känslor och allt annat som man inte "får" eller bör säga! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards