En mammas vardagsliv

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2009

ÄNTLIGEN LÖRDAG!

Av Iza - 24 oktober 2009 10:02



Idag är det lördag och som jag har längtat efter denna dagen, ska på tjejmiddag i malmö ikväll, och efter det så blir det utgång! Och det ska bli så himla kul!


GÅRDAGENS MOTIV var: "navkapsel" på ett av hjulen på filips barnvagn!

Så INGEN HADE RÄTT!

Hehe men bra gissningar, men jag undrar visserligen hur pappas syn är egentligen! :p haha


DAGENS MOTIV:

 


VAD ÄR DET OCH VAR SITTER DET?


hehe ska bli spännande!


Igår var det jobb för hela slanten, en jättemärklig dag med många konstiga händelser,

men som ändå flöt på bra!!  En till sjukhus och 4 magsjuka! Kul va?

Tur att det finns handsprit, lite flitig som är så blev det att handsprita typ heeela kroppen! hehe!

Nej men jag spritade nog händerna och armarna typ 40 ggr om inte fler!


Sen på kvällen blev det en kvällspromenad hem till svåger för att lämna av filips kusin som hade varit på

disco! Det var såå kul att se alla barnen utklädda! Så söta! Och efter det en liten tur ner till gården!


När jimmy kom hem från stan, så hade han köpt en present till mig, som egentligen skulle vara till

4-års dagen men jag fick den  igår! Ett jättefint guldhalsband med en hjärteberlock! Jag blev sååå glad!


DAGENS NYHET:

JAN GUILLOU arbetade åt KGB på 60-talet,

en helt bisarr nyhet, läs hela här


tycker det är helt bisarrt att en sånn gammal och obetydlig sak kan ta upp så mycket nyhetsplats,

hehe för min del kan det väl kvitta vem han jobbade för, och varför och vad han gjorde!

alla har väl gjort misstag och så!


Nej nu har jag en del att stå i under dagen, ska ner på byn och handla lite, sen blir det till att fixa

till sig så att man ser vettig ut! :p hehe


 


 
 
Elin

Elin

26 oktober 2009 17:41

Det är en smileygubbe och jag har glömt vart den sitter!

http://www.ElinRoseen.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Iza - 11 januari 2011 10:55

Krånglar till det lite för er igen... men nu försöker jag blogga på   www.izarosen.blogspot.com ...

Av Iza - 10 januari 2011 14:45

Just nu finns det inte sååå mycket bloggintresse, tycker hellre synd om mig själv! ;)   Jag är såååå fruktansvärt trött hela tiden, har jobbat rätt så mycket, helgerna har varit jobbiga, lillan har varit hemma så datorn har inte varit så lockande...

Av Iza - 23 december 2010 16:07

Nej fan, helvete det är ju julafton imorgon! Vad hände där liksom??   Jajja förra helgen bestod av jobb, jobb och jobb, lillan har äntligen kommit hem och det pluggas en del, beklagar mig över min trötthet eftersom jag knappt orkar göra något med...

Av Iza - 15 december 2010 08:22

Tomorrow, tomorrow!   Idag är jag så fruktansvärt trött, och hungrig, jag är så jävla vrålhungrig på morgonen så det är inte klokt, men likförbaskat kan jag INTE äta, var under filips graviditet väldigt torr i munnen och likaså nu, innan gravidit...

Av Iza - 14 december 2010 16:15


YES BOX!! Ni läste rätt!   2 dagar sedan sitter man och bölar som en tok! Lillan kommer på torsdag! Som man har längtat och väntat och det har verkat vara en evighet till dess!       Idag blir det smaskens pyttipanna! Stekt potatis, pr...

Presentation


Hej!
Är en mamma på 24 år som skriver för att få ur sig sina tankar, sina känslor och allt annat som man inte "får" eller bör säga! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards