En mammas vardagsliv

Direktlänk till inlägg 5 december 2010

surprise!

Av Iza - 5 december 2010 09:52

Filmen igår var faktiskt bra, lite mörk men annars bra!

De andra tyckte inte den var så bra, och den var nog lite hoppig men om man läst boken så hängde man ju med..

jag frågade jimmy innan filmen om det var i förra filmen som dom letade efter stenarna och förstörde dem?

Jimmy hade ingen aning om vad jag pratade om, så jag förstörde filmen lite. hehe!


Idag kommer lillfisen hem, skönt, är ju rätt så tomt och tyst utan honom!



Plus en liten surprise för er som inte vet!

 

Filip blir storebror i sommar! =)

 
 
sofi

sofi

5 december 2010 11:00

Tack för gårdagen :)
Hihi, den magen går inte döja :) Så fiiiin :)
Grattis igen :) *happy happy* :) :)

http://www.sofifrid.blogspot.com

 
Ingen bild

mams

5 december 2010 16:18

med den magen kan man ju undra........ en eller två???????
men det visar sej väl så småningom!!!!!kram mams

 
Ingen bild

pappa

6 december 2010 08:45

eller kanske rent av tre :-)

 
Ingen bild

Emma K

6 december 2010 10:41

Ohh, vad kul :) GRATTIS!!!! :)

 
Sofie

Sofie

7 december 2010 07:36

Amen gud så kul! Grattis!
Hur långt gången är du? Kram

http://snurraduminvarld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Iza - 11 januari 2011 10:55

Krånglar till det lite för er igen... men nu försöker jag blogga på   www.izarosen.blogspot.com ...

Av Iza - 10 januari 2011 14:45

Just nu finns det inte sååå mycket bloggintresse, tycker hellre synd om mig själv! ;)   Jag är såååå fruktansvärt trött hela tiden, har jobbat rätt så mycket, helgerna har varit jobbiga, lillan har varit hemma så datorn har inte varit så lockande...

Av Iza - 23 december 2010 16:07

Nej fan, helvete det är ju julafton imorgon! Vad hände där liksom??   Jajja förra helgen bestod av jobb, jobb och jobb, lillan har äntligen kommit hem och det pluggas en del, beklagar mig över min trötthet eftersom jag knappt orkar göra något med...

Av Iza - 15 december 2010 08:22

Tomorrow, tomorrow!   Idag är jag så fruktansvärt trött, och hungrig, jag är så jävla vrålhungrig på morgonen så det är inte klokt, men likförbaskat kan jag INTE äta, var under filips graviditet väldigt torr i munnen och likaså nu, innan gravidit...

Av Iza - 14 december 2010 16:15


YES BOX!! Ni läste rätt!   2 dagar sedan sitter man och bölar som en tok! Lillan kommer på torsdag! Som man har längtat och väntat och det har verkat vara en evighet till dess!       Idag blir det smaskens pyttipanna! Stekt potatis, pr...

Presentation


Hej!
Är en mamma på 24 år som skriver för att få ur sig sina tankar, sina känslor och allt annat som man inte "får" eller bör säga! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards